Lillkatta

Nu är lillkatta hemmastadd!!!
Idag när jag kom hem från jobbet såg det ut så här i vardagsrummet:



Jag kan ju inte bli arg på henne heller. Hon har säkert jättetråkigt när hon är ensam hemma på dagarna. Det är tur att jag inte jobbar alltför långa dagar.

När jag kommer hem blir det full rulle, då ska hon härja med de andra katterna och med Roj.



När husse kom hem hade hon fortfarande bus i sin lilla kropp. Då var hon helt enkelt bara tvungen att inspektera hans matväska!
Denna lilla söting ger mig/oss många skratt också och hon är väldigt tillgiven och vill vara med hela tiden. Man får passa så att man inte stänger in henne nånstans.
De andra katterna är mycket omtänksam fast lite väl mycket tycker jag. Står ytterdörren öppen slinker dom gärna in med en och annan råtta för att ge till den lilla. Och är dörren stängd får man se sig för när man går ut så att man inte kliver på någon död råtta, som kan tänkas ligga på bron.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh vilken liten sötsak!! Börjar längta tills våra nya lilla lurv tassar runt här hemma!

2010-06-14 @ 22:14:58
Postat av: Märit

Så, det blir en ny kisse? När ska Svea få flytta då?

2010-06-15 @ 08:07:04
URL: http://torparsambo.blogg.se/
Postat av: Elin

När nån förbarmar sig över att flytta på henne :P Nä, men vi får se om farmora hinner upp hit innan vi åker ner.

Japp, Kristoffer ville ha sällskap till Diesel, så det blir en ny vilde som flyttar in hit. Har redan kollat på en, så jag hoppas det blir den som flyttar hit :D

2010-06-16 @ 09:40:35
Postat av: Märit

Elin: Nån förbarmar sig??? Du/ni vill ju att hon flyttar, kan ni inte komma ner en helg med henne då??? Det skulle nog vara bra ifall hon blir hemmastadd innan ni kommer på semester...eller?

2010-06-16 @ 22:38:37
URL: http://torparsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0