Lördag istället för Fredag

Ja, då fick det bli lite mera matlagning idag istället för igår! Inte någon 2-rätters och ingen 3-rätters heller utan helt enkelt en 4-rätters!
 Ja, ja jag vet, det blev ingen förrätt och ingen efterrätt heller, men i alla fall 4 små rätter, asiatiskt.
Försökte mig på lite "Halv-åtta-hos-mig"-mat. Den härligt roligt, sköna Kanya gjorde mat som jag blev intresserad av. Jag har aldrig förut gjort vårrullar men dom blev faktiskt jättegoda. Sambon fick förtroendet att fritera och det kanske var därför han tyckte dom blev så fantastiskt goda?! (hmmm)
Önskas recept så gå in på Tv 4 och klicka er fram till programmet, del 22.

Så här såg det ut hemma hos oss:



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0