Grrr...


Nu har vi blivit dumförklarad av en människa, som inte begriper någonting!!!

Klart att vi alla inser allvaret men för den skull måste man väl ändå få vara positiv...eller?
Jag tror att, hos sunda tänkande människor, så är det hoppet som sist överger oss (vad det än gäller) och för att bibehålla hoppet så krävs det väl att man tänker positivt och framåt.
Och sjuklingen måste väl ändå peppas, det kan ju inte vara roligt att se gråtande, förgrämda och pessimistiska människor omkring sig.
Det är minsann tur att majoriteten av vänner och familj runt sjuklingen är positiva, skämtsamma och glada!

Så där ja, nu fick jag skriva av mig om "tölliga" människor! 

Nu kan jag optimistiskt åka till handelsträdgården! =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaandaaaas! ;) hihi

2012-07-09 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0