Resumé 50-årsdag


Min stora härliga familj samlades här.
Några saknades tyvärr men så kan det ju bli, det är alltid svårt att samla alla nära och kära samtidigt.
Men sammanlagt blev vi ändå drygt 20 personer.


Vi började med välkomstbål ute i det fria.


Jag fick äran att öppna lite paket (förstås).

Bl a fick jag en fin kikare av Karlsson, barnen, bonusbarnbarnen och barnbarnet.
Systerbarnen förärade mig med fina crème brûlée-skålar (precis vad jag letat efter).
Massor av presentkort på Söderbergs har jag också fått. Och det kan minsann behövas med tanke på hur större delen av våra gräsmattor ser ut nu efter grävningen som blev gjord när vi lade ner jordvärme.


Här ligger Roj på en liten, liten del av gräsmattan.
Och så här ser det ut överallt just nu + en del stenar förstås.
Innan vi fått ordning det här så hinner det gå några år. Träd och buskar behöver
garanterat få flytta in lite här och där vartefter det blir färdigt.


Här visar jag upp min fina present, som jag fick av jobbarkompisarna "Isbjörnssafarikitet Isidor"
Svågern ser en aning skeptisk ut tycker jag.



En glad Bysketös.
"Gubben" och ungarna körde ut mig från köket!?!?!
Dom ville och skulle duka fram buffén utan mig, BASTA!


Goa charmtrollet Ella var förstås med också och hon var riktigt i sitt esse!
Här står hon hos sin morbror och det syns att den lilla gláskiten är van att fotas för hon spexar till sig rejält. =)


Kusiner och tremänningar!
Söta och goa alla fyra.

Puh! Så var mitt avklarad, nu är det bara alla andras tur att gå in i det vuxnas sällskap.

Lycka till med det, alla ni som är yngre än 50!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0