Loppis, auktioner och antikt

Jag är en hängiven loppisbesökare. Jag fullkomligt älskar att strosa omkring bland alla grejer. En stor passion jag har är att köpa porslin. Just nu samlar jag på inte mindre än 6 (tror jag det är) olika serviser. Det allra bästa köpet jag gjort hittills är början till en engelsk servis. På en auktionssajt budade och vann jag 14 delar helt oanvända tallrikar mm, under femhundringen med frakt, det kallar jag FYND!
Så här ser den ut:

COUNTRY STYLE   6st Mattallrikar  Jättefina!


Kommentarer
Postat av: systeryster

finnes:Staffordshire Country Style potatisskål på tradera nu för 50:-

2010-06-22 @ 14:58:21
Postat av: Märit

Vet, jag har lagt den i minneslistan!

2010-06-25 @ 10:53:54
URL: http://torparsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0