Vårmässa

I dag åkte jag och Annette till Sundsvall och vårmässan. Kameran var med men jag glömde förstås bort mig alldeles att fota. Några bilder blev det förstås och då speciellt på dessa två herrar:


Just det, Thomas och Simon. Kul att se dom live!

Annars blev det mycket provsmaka när man gick runt i mässhallen och handla en del förstås...Allt är ju sååååå billigt just den här mässhelgen!

Jag fick i alla fall med mig ostar hem. "Rocka Fett", den var suveränt god! Å så Strömmens "camembert" och "örtmarinerad fårost"! Säger bara Mmmmm. Köpte även rökt fläskfilé och några goda såser och aioli. Det tar vi med oss på torsdag då vi bilar norröver. Då åker vi till Byske som vanligt till sista april. Lovar att mera text och bild kommer om den resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0